Woensdag, 25 september 2019

De eerste verjaardag van Luke!

De dag werd begonnen met een ontbijt met verse broodjes, bezorgd door de Efteling. Daarna zijn Joost en Larissa naar Waalwijk vertrokken voor het ophalen van een taart speciaal voor deze bijzondere dag.

Sabine en Henriëtte gingen Breda met een bezoekje vereren en Joost en Luke zouden later naar het park komen, dus zijn we weer gedrieën het park in gegaan.  Wederom eerst naar de Vliegende Hollander om in te slingeren, maar daarna vond ik het toch geen goed idee om in de Baron te gaan, dus zijn Larissa en Madelon deze attractie ingegaan en ik met stoutmoedig bij de afdaling gaan wachten met een kop koffie.

Na de afdaling ben ik de uitgang in gelopen om de foto van hun te bewonderen en daar bleek dat we een digitaal abonnement konden afsluiten voor alle foto’s die we wilde downloadbaar.  Hierna was de wandeling richting de Python, maar daar aangekomen bleek deze attractie gesloten. Dus dan maar kriskras door het park van attractie met een fotomoment naar attractie met een fotomoment.

In de middag bleek dat Henriëtte en Sabine toch nog het park in wilde. Joost is met Luke en Madelon terug gelopen naar het huisje dus wij (Larissa, Jet, Sabine en ik) weer het park in. Eerst in slingeren in de Vliengende Hollander en daarna mijn debuut in de Python.

Nou dat viel niet tegen en had hiermee een soort grens overschreden die de weg vrijmaakte naar een bezoek aan de Baron. Dus …….

Resumerend:  Jammer dat ik dit niet eerder heb gedaan, want de ritjes waren supergaaf 🙂

Om nog een foto momentje te arresteren, zijn we maar naar symbolica gegaan en geprobeerd om gezellig op de foto te komen. Helaas is het niet precies duidelijk wanneer de foto genomen wordt, dus is deze voor wat mij betreft niet helemaal gelukt.

Na Symbolica gingen we richting de Vogelrok, maar helaas, na alle moeite die we gedaan hebben voor een leuke foto, bleek de foto uitgifte gesloten en zijn ze zeer teleurgesteld terug gekeerd naar het huisje. Bovendien was het inmiddels 18:00uur.

Op de terugweg waren we op tijd voor de bus, die ons zeer in de buurt van het huisje afzette.

Des avonds arriveerde Daan en hebben we gezamenlijk gegeten en hiervoor Pizza en Pasta laten komen. Daarna zijn Madelon en Daan afgereisd naar een hotel in Tilburg en hebben we de rest van de avond doorgebracht met TV en spellen.